'Ik Weet Wat Ik Doe' - homomannen getuigen over gezondheidsuitdagingen

  • 14 april 2016

Met filmclips en affiches waarin echte homomannen getuigen, sensibiliseert en informeert Sensoa die doelgroep de komende jaren over seksuele gezondheid. ‘Ik Weet Wat Ik Doe’ luidt de opvallende slogan. Daarmee belicht en versterkt Sensoa de veerkracht van homomannen. Centraal staan de keuzes die homomannen maken. Het gaat over hiv en veilige seks, maar ook over andere gezondheidsproblemen en uitdagingen waarmee homo’s geconfronteerd worden.

Zo kaart de ambitieuze nieuwe campagne ook thema’s aan zoals mentale gezondheid, middelengebruik, relatiekeuze en de homosubcultuur. Doorheen hun levensloop ontwikkelen veel homomannen hun eigen manier van omgaan met gezondheidsuitdagingen. De modellen van de campagne zijn gewone homomannen. Zij weerspiegelen de diversiteit onder Vlaamse homo’s, qua leeftijd, looks, migratiegeschiedenis en seksuele smaken.

Persbericht

Lees het volledige persbericht over "Ik Weet Wat Ik Doe".

Campagnesite

Check de campagnesite.