Helpdesk Vesta

Locatie

Helpdesk Vesta
België
Algemene en inhoudelijke vragen over Vesta

Stuur een e-mail naar vesta@zorg-en-gezondheid.be. Illustreer waar mogelijk uw vraag of probleem met een schermafdruk of xsd-berichten (= webserviceberichten).

  • U krijgt een e-mail met een ticketnummer.
  • Daarna krijgt u een e-mail met het antwoord op uw vraag.
  • De helpdesk engageert zich om uiterlijk de eerstvolgende werkdag te antwoorden op een algemene of inhoudelijke vraag.
  • Als we geen reactie van u ontvangen, sluiten we het ticketnummer voor uw vraag na 2 werkdagen definitief af.
  • De helpdesk van Vesta beperkt zijn vakantieperiodes tot een minimum. U ontvangt een week op voorhand een mail als de helpdesk gedurende een of enkele dagen gesloten zal zijn. Bij een langere vakantieperiode (bijvoorbeeld tijdens de zomervakantie) ontvangt u 2 weken op voorhand een mail.
Vragen of problemen over de toegang tot Vesta

Voor vragen over het toegangsbeheer tot de webtoepassing en de eHealth-certificaten voor de webservices is er een specifiek eHealth-contactcenter:

Het eHealth-contactcenter is bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 7 uur en 20 uur, uitgezonderd op feestdagen. Buiten die openingsuren kunt u altijd vragen om teruggebeld te worden.

Meer over het toegangsbeheer tot de webtoepassing van Vesta.

Technische problemen met Vesta

Contacteer bij een technisch probleem de helpdesk van Smals. Die helpdesk zal alle meldingen toewijzen aan de bevoegde diensten binnen Smals (Middleware voor hardwareproblemen of Toepassingsbeheer voor problemen met de Vesta-toepassing zelf) of aan de Kruispuntbank van de Sociale Zekerheid (KSZ).

De helpdesk van Smals is bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 8 uur en 16.30 uur, uitgezonderd op feestdagen: