Helpdesk Vrijwillige Oppashulp

Helpdesk Vrijwillige Oppashulp

Met vragen en problemen in verband met het systeem Vrijwillige Oppashulp kunt u terecht bij verschillende helpdesks. Illustreer waar mogelijk uw vraag of probleem met bijlagen bij uw e-mail, zoals xsd-berichten (= webserviceberichten).

Soort vraag of probleem Helpdesk Opmerking

Algemene, inhoudelijke en technische vragen

helpdesk.vrijwilligeoppas@vlaanderen.be
  • Een algemene of inhoudelijke vraag beantwoorden we uiterlijk de eerstvolgende werkdag.
  • Een technische vraag sturen we door naar Smals.
  • U wordt minstens een week op voorhand verwittigd van de vakantieperiodes waarin de helpdesk gesloten zal zijn.
eHealth-certificaten Het eHealth-contactcenter is bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 7 uur en 20 uur, uitgezonderd op feestdagen. Buiten die openingsuren kunt u altijd vragen om teruggebeld te worden.
Vrijwillige Oppashulp